Translate

sobota, 29 grudnia 2012

imieniny mamy...

Co podarować komuś kto uwielbia słodkie ?
Wiadomo czekoladę, Jednak częste spożywanie nie wpływa pozytywnie na nasze...

... ubrania które z czasem w niewyjaśniony sposób stają się za ciasne :)
Jednak jak tu nie obdarować bliskiej nam osoby słodkim upominkiem.
hmm... oprócz słodkości przydały by się jakieś kwiaty,
bo w końcu która z nas nie lubi kwiatów.
 

A jak by połączyć przyjemne z pożytecznym??

Słodki bukiet

zamiast kwiatów cukierki które w każdej chwili można skosztować :)
 Ja wykorzystałam do tego cukierki które zawija się z jednej strony i tą stroną przyklejałam je do styropianowej kulki a miedzy je zielona bibuła która wypełniła przerwy miedzy cukierkami oraz pełni funkcje listków. Każdy z cukierków ozdobiłam perełką. 3/4 kulki pokryłam cukierkami natomiast 1/4 ukryłam w rożku zrobionym z brązowego papieru. Pomiędzy cukierkami a rożkiem umieściłam pomarańczowe cośik chyba nazywa się to tiul ale pewności nie mam można oczywiście zastąpić to innym materiałem. :)


2 komentarze: